Валюта
Присоединяйтесь к нам в соц. сетях
© 2008-2023 ООО "МинфинМедиа". Код ЕГРПОУ: 35506859
Копирование и размещение материалов на других сайтах разрешается только с гиперссылкой вида: www.minfin.com.ua
Телефон: (044) 392-47-40
Звонок в пределах территории Украины со всех номеров операторов мобильной и городской связи по тарифам операторов
График работы: понедельник - пятница с 09:00 до 18:00
Юридический адрес: Украина, Киев, Вадима Гетьмана, 1-Б, 3 этаж
Финансы
О Minfin.com.ua
Попри всі виклики 2024 року, українські компанії працюють і розвиваються. Створюються унікальні продукти, пропонуються рішення для найактуальніших викликів сьогодення. Ми відібрали шість інноваційних проєктів зі сфери фінансів, планування та розвитку бізнесу, оборонки, які, на нашу думку, є перспективними та здатними покращити свою галузь, привнести у неї щось нове, цікаве та корисне.
2. Фінансовий інструмент від метрів спорту та ІТ
Ready to Pay — інноваційний фінансовий інструмент, результат спільних зусиль платформи Ready to Fight від легенди боксу Олександра Усика та компанії
Kauri Finance WEB3 Bank, що спеціалізується на розробці програмного забезпечення у сфері блокчейну. Ready to Pay — це інтегрована в Telegram криптокартка, яка дозволяє використовувати криптовалюту у повсякденних фінансових операціях.
«Ми прагнули створити продукт, який поєднує простоту, доступність для всіх і перспективи технологій Web3. Ready to Pay — це відповідь на сучасні виклики у фінансах, коли користувачам потрібні швидкі і зручні рішення. Тепер для управління своїми грошима навіть не потрібно завантажувати додаток. Всі кошти знаходяться на відстані двох кліків, адже картку легко додати в Apple Pay чи Google Pay», — коментує засновник і CEO Kauri Finance Олексій Павлов.
Ready to Pay стирає межу між криптовалютою та звичними грошима, роблячи фінансові операції простими і доступними. Користувачі мають змогу просто зберігати свою криптовалюту і бути впевненими, що можуть оплатити товар чи послугу тут і зараз, без зайвих бар'єрів або складних процесів.
Серед переваг інноваційного фінансового продукту Ready to Pay:
Проста реєстрація та безкоштовне створення картки через бот Ready to Pay у месенджері Telegram (@RT_Pay_bot) або через посилання реферальної програми. Бот проведе користувачів через декілька кроків (ідентифікація, налаштування). Усі процеси є автоматизованими і займають лічені хвилини.
Отримання кешбека та бонусів від реферальної програми. До 25 грудня 2024 року за кожного користувача, який приєднається за реферальним посиланням, нараховується 50 токенів RTF. За кожну покупку повертається 0,5% кешбеку в RTF-токенах, а також 0,3% в USDT із покупки, здійсненої рефералом.
Мультивалютність та глобальна доступність. Прийом, зберігання і накопичення криптовалют; зручна оплата у будь-якому куточку світу.
Миттєві оплати з дебетовою карткою Mastercard, яка інтегрується з Apple Pay та Google Pay.
Автоматичний обмін фіатних валют на криптоактиви. Під час оплати криптовалюта конвертується у звичну валюту без додаткових зусиль чи затримок.
Картки Ready to Pay точно стануть у нагоді спортсменам, тренерам, фанатам і представникам спортивної спільноти, адже вони значно спрощують фінансові транзакції та розрахунки за кордоном. Утім, Ready to Pay — унікальне платіжне рішення, яке задовольняє фінансові потреби будь-якої сучасної людини. Саме тому воно виходить далеко за межі спортивної індустрії, пропонуючи універсальні можливості для ширшої аудиторії.
Картка буде корисною:
Початківцям у світі криптовалют
Ready to Pay відкриває доступ до сучасних цифрових активів, стираючи межі між звичними фіатними грошима та криптовалютами.
Досвідченим користувачам
Продукт значно спрощує фінансові операції, забезпечуючи миттєвий обмін активів й інтеграцію з Apple Pay та Google Pay.
Мандрівникам і підприємцям
Ready to Pay стає надійним фінансовим інструментом, що гарантує легкий доступ до коштів у будь-якому куточку світу.
3. Чому українські підприємці обирають WayForPay
Відомий платіжний сервіс WayForPay працює на ринку України майже 10 років і допомагає підприємцям швидко запустити власну онлайн-справу. При цьому не потрібно бути крутим айтішником чи вкладати шалені кошти у розробку. У 2024 році компанія запропонувала відразу три інноваційних та вдосконалених рішення для бізнесу.
Shop.WayForPay. Це простий конструктор, який дає можливість легко та швидко створити власний сайт із готовими модулями доставки та інтегрованим прийманням платежів — усім необхідним для того, щоб клієнти відразу могли оформити й оплатити замовлення.
«Оплата одним кліком змінила усталені правила гри: зменшення кількості дій, необхідних для завершення покупки, знижує рівень залишених кошиків і підвищує конверсію. Це саме те, чого очікують підприємці, і те, що ми забезпечуємо для них», — зауважують у WayForPay.
Переваги та можливості Shop.WayForPay:
Створення власного сайту без залучення програмістів + адаптивна версія.
Вбудовані модулі доставки без додаткових налаштувань.
Приймання платежів без додаткових інтеграцій через Google Pay, Apple Pay, банківські картки тощо.
Контроль платежів через особистий кабінет або мобільний застосунок.
Можливість використання пРРО без додаткової інтеграції.
Створення сайту безоплатно, оплата лише за успішні платежі.
«Сторінки для підписок». Придбання товарів і послуг за передплатою — одна з найпопулярніших тенденцій у сфері e-commerce. Бізнес, що використовує модель передплати, має специфічні потреби, але далеко не всі сервіси, що працюють на ринку, здатні їх задовольнити. WayForPay розробив такий продукт — «Сторінки для підписок». Це зручне рішення для регулярних платежів, яке не потребує плагінів або програмування. Продукт має функції, що дозволяють компаніям запускати й масштабувати бізнес із передоплатами — від онлайн-курсів та консультацій до продажу товарів за передоплатою.
Переваги та можливості «Сторінок для підписок» від WayForPay:
Створення сторінки за декілька хвилин без складної інтеграції.
Гнучкі тарифи передплати: можливість додавати різні плани, знижки та акції.
Управління передплатами та статистикою в реальному часі через особистий кабінет.
Автоматичні повідомлення та інформування клієнтів.
Рішення для продажу квитків. Ринок організації подій в Україні відновлюється: зростає попит на організацію ділових, соціальних, благодійних, навчальних, культурних та інших заходів. Рішення для продажу квитків від WayForPay у 2024 році дозволило підприємцям організувати тисячі подій і залучити десятки тисяч учасників.
Переваги та можливості Рішення для продажу квитків від WayForPay:
Власна сторінка для продажу квитків на концерти, семінари, конференції, вебінари, тренінги, майстер-класи тощо.
Різні типи квитків за ціною і кількістю.
Нагадування клієнтам про майбутню подію.
Можливість повних або часткових повернень коштів клієнтам.
Динамічна зміна вартості квитків, залежно від дати.
Створення як онлайн-, так і офлайн-заходів.
Автоматичне надсилання електронних квитків після оплати або завантаження їх у кабінеті клієнта.
Контроль продажів через месенджери за допомогою WayForPay_Bot.
Контроль доступу до події через інструмент «Контролер».
Створення подій у мобільному додатку.
Просування заходів через знижки, акції та промокоди.
Загалом WayForPay — більше, ніж платежі. Вже працює 19 платіжних рішень для бізнесу. Усі спрямовані на те, щоб допомогти бізнесу стати гнучкішим, відповідати запитам споживачів та успішно конкурувати у своїй галузі.
4. Віддалена ідентифікація юридичних осіб
Влітку 2024 року українська фінтех-компанія PayForce представила своє нове технологічне рішення – «Віддалена ідентифікація юридичних осіб». Інновація дозволяє юридичним особам ставати клієнтами банку та відкривати рахунки онлайн без відвідування відділень. Усі етапи реєстрації та верифікації відбуваються через цифрові канали, що забезпечує максимальну зручність та легкість. Рішення від PayForce легко інтегрується з будь-якою системою онлайн-банкінгу для юридичних осіб і відкриває нові можливості для банків та фінансових установ. Воно допомагає швидко та безпечно залучати клієнтів віддалено, підвищує ефективність роботи та задовольняє сучасні вимоги ринку.
«Віддалена ідентифікація юридичних осіб» — це наступний крок у розробках PayForce. Спочатку компанія створила платформу віддаленої ідентифікації для фізичних осіб, потім адаптувала її для фізичних осіб-підприємців. Створення платформи для юридичних осіб стало логічним продовженням цих розробок.
1. Український бізнес без ворожого софту
Компанія Innoware 23 роки займається впровадженням і підтримкою комплексних інноваційних інформаційних систем управління підприємствами. З початком повномасштабного вторгнення вона поставила перед собою корисну і благородну мету — допомогти українському бізнесу звільнитися від програмних продуктів, розроблених країною-агресором.
Однією з ERP систем, яку Innoware пропонує українському бізнесу і яка має багато успішних «кейсів» із впровадження в українських підприємствах, є Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Dynamics 365 Business Central – одна з найрозповсюдженіших ERP систем у світі, це комплексне, хмарне рішення для управління бізнес-процесами підприємства, а саме: управління фінансами, управління складом (WMS), управління виробництвом (реалізація MRP (Material Requirements Planning)), товарне планування (продажі, закупівлі, запаси) тощо.
ERP система Microsoft Dynamics 365 Business Central – сучасне, потужне, гнучке і водночас доступне для українського бізнесу рішення, яке може бути адаптовано до потреб компанії, і при динамічному зростанні надає можливість легко та швидко масштабуватися.
Innoware є розробником української локалізації до Microsoft Dynamics 365 Business Central, тому бухгалтерський та податковий облік, а також кадровий облік і розрахунок заробітної плати повністю відповідають вимогам українського законодавства.
«Для того, щоб надати можливість українському малому та середньому бізнесу безболісно перейти з російських облікових систем на сучасну, безпечну, найпоширенішу в світі ERP систему, нашою командою на базі Dynamics 365 Business Central були розроблені пакетні рішення, які є аналогом так званих «конфігурацій» в 1С/BAS і які доволі швидко, з мінімальними зусиллями, можна запровадити своїми силами», — повідомили в Innoware.
Сьогодні Innoware єдині, хто пропонує українським компаніям малого та середнього бізнесу такі передналаштовані пакетні рішення: «IW Фінанси+», «IW Торгівля» та «IW Кадри та заробітна плата». Усі вони розроблені на базі Microsoft Dynamics 365 Business Central й дозволяють швидко перейти на міжнародне рішення, не розпочинаючи класичний проєкт впровадження, і використовувати власні ресурси, налаштовуючи їх індивідуально під потреби конкретного підприємства. За потреби Innoware може надати підтримку у запуску та здійснювати подальший супровід.
Цінність пакетних рішень, розроблених на базі Microsoft Dynamics 365 Business Central для малого та середнього бізнесу, зокрема, полягає у:
Доступній вартості
Якщо раніше ціна впровадження стартувала від десятків тисяч доларів, то зараз можна обрати пакетне рішення від $400 (варіант Light).
«Пакетні рішення від Innoware, розроблені на базі Microsoft Dynamics 365 Business Central, наразі є найкращим вибором для підприємств малого та середнього бізнесу, які мають бажання розвиватися, збільшуватися, масштабуватися та ефективно конкурувати на міжнародному рівні», – наголошують в компанії.
Швидкому впровадженні системи
Пакетні рішення готові до використання відразу після придбання. Кожен пакет включає документацію (а варіанти Basic і Premium - також і набір послуг), налаштовану функціональність, ліцензії для використання системи.
Зручному навчанні команди
Для швидкої адаптації персоналу до роботи в новій системі, із початком використання пакетного рішення клієнт отримує доступ до навчальних матеріалів із усією, необхідною для освоєння нової системи, інформацією. Також можуть бути додані консультації від експертів, які швидко допоможуть вирішити будь-яке питання.
6. Планування ланцюгів постачання
У листопаді Streamline став одним із 24 технологічних стартапів, що представили Україну на Web Summit 2024 у Португалії. Streamline — ШІ-платформа для виробників, дистриб’юторів та роздрібних продавців, яка вміє планувати ланцюги постачання. Рішення вважається незамінним для середнього та великого бізнесу. Серед численних його переваг — удосконалення прогнозування попиту: точність прогнозів завдяки використанню штучного інтелекту дозволяє зменшити дефіцит товарів та надлишкові запаси. Також стає ефективнішим управління запасами — можна досягти до 99% доступності товарів, зменшуючи при цьому дефіцит на 98%. А можливість планування постачань на рік наперед сприяє підвищенню прибутковості та швидкому поверненню інвестицій.
Streamline отримала визнання від понад 1200 компаній у всьому світі та високо оцінена користувачами за швидку реалізацію та зручність використання. Тепер вона доступна і в Україні.
5. Автоматизація роботи дронів
Допомогти нашим військовим ефективно виконувати завдання на полі бою — завдання, яке вже не перший рік займає перші позиції у списку найважливіших. Norda Dynamics — український стартап, що активно працює над його вирішенням. Компанія розробляє програмне забезпечення для автоматичного доведення безпілотних літальних апаратів (БПЛА) до цілі. Основний продукт Norda Dynamics — система Last Mile Targeting для FPV-дронів. Встановлення її на борту дрона робить його керованим навіть в умовах відсутності зв’язку або активної дії РЕБ-систем супротивника. БПЛА може захоплювати ціль, заходити на неї під заданим кутом та в автоматичному режимі до неї рухатися.
У виробництво продукт запустили на початку 2024 року. На вересень продано вже 10 000 ліцензій. Компанія співпрацює з близько 20 українськими виробниками дронів, деякі з яких вже отримали коди НАТО для дронів із системою Norda Dynamics.
Стартап став одним із переможців на ІТ Arena Startup Competition 2024, отримавши $5 000. У його планах — розширення функціоналу продукту, зокрема, розробка повністю автономного дрона, який зможе залітати на тисячі кілометрів і вражати ціль з точністю до метра.