Медіакіт
2025
Фінансові сайти Мінфін та Finance.ua входять до медіагрупи Treeum, кінцевим власником якої є Dragon Capital. У цьому медіакіті ми розповімо, як можемо допомогти вам будувати сильний бренд, шукати нових клієнтів та привертати більше уваги до своєї компанії та продуктів.



/

Про minfin.com.ua
«Мінфін» незмінно входить у топ-3 кращих фінансових сайтів України та залишається сайтом про інвестиції №1 в Україні. Навіть під ракетними обстрілами рашистів редакція продовжує інформувати читачів про найважливіші події економіки і фінансів України та світу.
З часу заснування «Мінфін» став справжнім дискусійним майданчиком, де обговорюються найгарячіші питання не тільки для інвесторів, але і для людей, які бажають зберегти свої заощадження. Повномасштабна війна змусила багатьох наших читачів виїхати за межі України. Тому зараз нас читають не тільки в нашій країні, але і за її межами – майже 15% нашої аудиторії заходять на наш сайт з усього світу.
.png)

Трафік щомісяця
≈21.9М
переглядів сторінок
≈3.9М
користувачів
97%
органічний та прямий трафік
≈10.8М
сеансів
2:34
середня тривалість сеансу
42%
неодноразові користувачі
Портрет аудиторії
.png)
82%
.png)
.png)
.png)
.png)
18%+
з України
.png)
.png)
.png)
.png)
аудиторії переселенці, які емігрували за кордон
.png)
52%
49%
26%
чоловіки
13%
25%
.png)
48%
з міст-мільйонників:
Київ, Львів, Дніпро, Одеса, Харків
8%
20%
7%
жінки
18-24 р.
25-34 р.
35-44 р.
45-54 р.
55-64 р.
65+ р.
Про finance.ua
Finance.ua – один з провідних фінансових порталів України, що вже 25 років допомагає користувачам знаходити корисну інформацію, порівнювати банківські та страхові послуги, а також замовляти фінпродукти онлайн.
На сайті Finance.ua ви завжди знайдете:
-
актуальні фінансові новини та статті;
-
якісну аналітику та інфографіки;
-
корисні поради та лайфхаки для вашого гаманця;
-
рейтинги, яким можна довіряти;
-
зручний "фінансовий супермаркет" з депозитами, кредитами, картками, криптою та страховими продуктами;
-
форум, що ніколи не спить.
Finance.ua – це особистий фінансовий гід багатьох українців, що вже багато років допомагає приймати розумні рішення, оптимізовувати витрати, та вигідно інвестувати.
.png)

Трафік щомісяця
≈4.3М
≈2.2М
≈1.1М
2:42
94%
30%
переглядів сторінок
сеансів
користувачів
середня тривалість сеансу
органічний та прямий трафік
неодноразові користувачі
Портрет аудиторії
.png)
79%
.png)
.png)
.png)
.png)
21%+
з України
.png)
.png)
.png)
.png)
аудиторії переселенці, які емігрували за кордон
.png)
62%
51%
11%
27%
чоловіки
29%
19%
.png)
38%
з міст-мільйонників:
Київ, Львів, Дніпро, Одеса, Харків
6%
8%
жінки
18-24 р.
25-34 р.
35-44 р.
45-54 р.
55-65 р.
55-65 р.
Одразу скажемо, що форматів багато. Все залежить від мети публікації та наявного бюджету.
Ми порадимо який формат вам підійде, як тільки зрозуміємо ціль розміщення публікації та бюджет.
Який вид публікації обрати

Рекламна публікація невеликого розміру з анонсом новин компанії чи іншими інфоприводами.
1. Новина/Прес-реліз
Що у себе включає:
-
Публікація у стрічці новин
-
2 посилання на сайт Партнера
-
До 3 фото
-
До 4000 знаків
-
Рекламна плашка
Публікація, у якій ми робимо огляд кількох продуктів, як правило, різних компаній. Такі огляди робимо максимально об’єктивними, націлюючись на переваги та особливості використання кожного продукту.
2. Огляд продуктів
Що у себе включає:
-
Публікація у блоці на головній сторінці (3 дні у видимій частині сайту)
-
До 4000-6000 знаків
-
Фото до кожного продукту та посилання
-
Платних учасників описуємо більше та ставимо на перші місця у тексті
Публікація невеликого розміру, метою якої є аналіз продукту чи продуктів компанії, пропозицій конкурентів, оцінка ситуації на ринку, аналіз законодавчих ініціатив чи прийнятих змін.
3. Стаття з 1 чи кількома учасниками
Що у себе включає:
-
Публікація у блоці на головній сторінці (3 дні у видимій частині сайту)
-
до 6000 знаків
-
Фото до кожного продукту та посилання
-
Рекламна плашка
Публікація з креативною версткою, що зазвичай розкриває детально переваги певного продукту. Нижче ми розповімо про відмінність цього формату від спецпроєктів та нативних проєктів.
4. Рекламний лонгрід
Що у себе включає:
-
Публікація у блоці на головній сторінці (3 дні у видимій частині сайту)
-
До 8000-10000 знаків
-
Фото та до 3 посилань
-
Гарантія переглядів та просування
-
Рекламна плашка
-
Пости у телеграмі, фейсбуці та інстаграмі
Нативний формат партнерських матеріалів, з різними варіантами реалізації: аналітика, дослідження клієнтського досвіду, репортаж, історія компанії чи підприємця, графічна історія тощо. Може бути як 1 матеріал, так і серія публікацій.
5. Спецпроєкт
Що у себе включає:
-
До 8000-10000 знаків
-
Публікація у блоці на головній сторінці (3 дні у видимій частині сайту)
-
Фото та до 3 посилань
-
Гарантія переглядів та просування
-
Плашки: спецпроєкт або партнерський проєкт
-
Пости у телеграмі та фейсбуці
Цікавий та легкий у подачі формат для висвітлення різних тем. Це по суті є різновидом спецпроєкту, адже питання до тестів зазвичай нативно розкривають тему, а Партнер представлений згадками чи інтеграцією у питання / відповіді. Інтерактивні формати виводимо на головну сайту, публікуємо пости у соцмережі та гарантуємо перегляди.
6. Інтерактив (тести у різних варіантах)
Що у себе включає:
-
Публікація у блоці на головній сторінці (3 дні у видимій частині сайту)
-
До 8000-10000 знаків
-
Фото та до 3 посилань
-
Гарантія переглядів та просування
-
Плашки: спецпроєкт або партнерський проєкт / рекламна плашка (залежить від контенту)
-
Пости у телеграмі, фейсбуці та інстаграмі
Один з поширених та відомих форматів, щоб розповісти про досягнення своєї компанії та підтвердити експертність на ринку. Якщо у експерта є бажання розповісти про певний продукт чи напрям роботи, то такі матеріали виходять з рекламною плашкою.
7. Інтерв’ю
Що у себе включає:
-
Публікація у блоці на головній сторінці (3 дні у видимій частині сайту)
-
До 8000-10000 знаків
-
Фото та до 3 посилань
-
Гарантія переглядів та просування
-
Плашки: інтерв’ю / рекламна плашка (залежить від контенту)
8. Інтеграція у відео / відеоформати
85к+
підписників
7%
18-24 р.
15%
25-34 р.
24%
35-44 р.
27%
45-54 р.
15%
55-64 р.
12%
65+ р.
.png)
64%
чоловіки
88%
з України
.png)
36%
жінки
Варіанти інтеграції в рубрику «Прямо по курсу»:
-
Оголошення партнера рубрики
-
Анімований ролик без продакшена (pre-roll, mid-roll, post-roll) до 30 секунд
-
1 відеоролик до 3-х хвилин з продакшеном (огляд продукту або послуги ведучим)
Зйомка та продакшн інтерв’ю
-
Розкриваємо актуальну тему / персону / послугу / продукт, робимо інтерв'ю-портрет
-
Ведучий та спікер, тривалість 20-40 хвилин
Oгляд та розбір продукту/послуги/бізнесу
-
Усе, що пов'язано з інвестиціями: огляд компаній, які шукають інвестора, огляд інвесткомпаній, огляд продукту/послуги, в які можна інвестувати
-
Усе, що пов'язано з нерухомістю: огляд ринку нерухомості, цін, ЖК, акцій, інтерв'ю з представниками компаній по нерухомості
-
Усе про ведення бізнесу в Україні на реальних прикладах. PR компаній, інвестиції в бізнес, франшизи тощо у теперішніх реаліях
-
Ведучий, спікер/представники компанії, виїзд на локацію клієнта, тривалість до 40 хвилин
Відео у спецпроєкті
-
Формат сторітелінгу, що розкриває історію компанії, створення продукту або ж іншу тему. Включає у себе весь цикл продакшну, просування, можливий виїзд за межі Києва для зйомок тощо.
-
Такі відео часто є складовою частиною текстових проєктів, даючи більше та наглядне розуміння теми для читачів. Зазвичай, це іміджеві проєкти, що формують бренд, впізнаваність та підсилюють репутацію компанії.
Якщо більшість форматів не викликають зазвичай запитань, то ці 2 хочемо більш детально пояснити.
Нативні проєкти допомагають формувати бренд, покращувати імідж та довіру до компанії, закріплювати за собою позиції на ринку. Такі цілі є довгостроковими та часто входять до загальної стратегії компанії.
Ці цілі довгострокові та часто є складовою маркетингової стратегії компанії.
Рекламні лонгріди розкривають той чи інший продукт, прямо описуючи їх особливості та переваги.
Усі лонгріди ми оформлюємо з креативною версткою.
Ці 2 формати не замінюють один одного, а часто доповнюють. І наші клієнти замовляють для різних цілей як рекламні лонгріди з креативною версткою, так і нативні.
Ми порадимо який формат вам підійде, як тільки зрозуміємо ціль розміщення публікації та бюджет.
Нативні та промо формати лонгрідів

Рекламний лонгрід доцільно замовити, якщо:
1. У вас з’явився новий продукт, і ви хочете розповісти про його переваги (це часто стосується продуктів, які мають аналоги на ринку: банківські картки, нерухомість тощо)
2. Ваш продукт складний у виборі та користуванні, часто потребує додаткових консультацій (як правило, це інвестиційні інструменти чи консалтинг)
3. Ваш продукт дорогий, тож клієнти дуже ретельно вивчають всю інформацію про нього перед прийняттям рішень
Нативні формати доцільно замовити, якщо у вас:
1. Є потреба сформувати або зміцнити позиціонуванні компанії чи продукту. Зокрема, коли у вас відбулися зміни брендування, компанія стрімко росте чи ви змінили вектор роботи.
Кейс → Іміджевий проєкт «Плекаємо своє» для підтримки малого та середнього бізнесу з загальним фондом 1 млн грн. За сприяння UKRSIBBANK BNP Paribas Group та Mastercard.
За умовами проєкту, підприємці подавали заявки на участь у проєкті в 4 категоріях, щоб отримати фінансову підтримку для розвитку власної справи, релокації чи інших цілей, пов’язаних з діяльністю бізнесу. Членами журі було обрано по 1 переможцю у кожній категорії, які отримали по 250 000 грн фінансової підтримки.
Просування проєкту включало:
✅ PR на провідних медіа: Forbes, Економічна правда, Ліга, Delo.ua, NV.
✅ 15 анонсів у соцмережах
✅ Запуск рекламної кампанії
✅ Проведення офлайн церемоніх нагородження переможців
✅ Постпіар проєкту
4. Ви хочете формувати лояльність до свого бренду, виховувати аудиторію. Це зокрема стосується, тем екологічної та соціальної відповідальності.
Кейс → Приватбанк — один з безперечних лідерів банківського корпоративного ринку. Ми зробили добірку сервісів та пропозицій від Привату, які були запущені у 2024 році, підтримували українські компанії, спрощували їхню діяльність та робили ефективнішими.
У просування всіх комерційних публікацій ми радимо включати соціальні мережі, так як це дає можливість збільшити охоплення за рахунок аудиторії, яка лише тут читає новини або ж швидше реагує на такі публікації. Для спецпроєктів розміщення постів у соцмережах включено у тариф.
Соцмережі та розсилки

Приклади рекламних постів
Телеграм
У телеграмі ми публікуємо актуальні новини, фінансову аналітику та розповідаємо про унікальні бонуси від банків та фінансових компаній для читачів сайту.
Правила розміщення рекламних постів у телеграмі Finance.ua
Правила розміщення рекламних постів у телеграмі Minfin.com.ua
Унікальні продукти
.png)
Можливості для банків
EMAIL-MARKETING
Cмс-комунікації
За роки роботи ми накопичили базу номерів тих, хто зацікавлений у кредитах та заощадженні.
Під запит.
24.1k
Інвестиційна розсилка
Дайджест головних публікацій за тиждень про інвестиції та важливі зміни на фінансовому ринку Раз в тиждень, по пт
24.3k
Головне за день
Головні новини дня про інвестиції та фінанси Пн-пн, ввечері як підсумки дня.
6M
.png)
Можливості для кредитних компаній
Інвестиції
Редакція «Мінфіну» активно публікує матеріали інвестиційної тематики та проводить власні експерименти з грошима. Результати ми збираємо у контентній рубриці «Мінфін інвестує».
Розділ включає окремий каталог брокерів для покупки акцій і торгівлі на біржах, який постійно оновлюється.
Інші продукти «Мінфіну»
Криптовалюта
Курси валют та API
Найвідоміший продукт сайту, що містить інформацію про курси банків, міжбанк, НБУ, курс криптовалют т а прогноз. Ми пропонуємо найпростіший спосіб отримати актуальні банківські курси валют бізнесу. Сервіс стане корисним для тих, хто працює з валютою і потребує щоденних актуальних курсів.
Валютні сервіси
Розміщення банерної реклами дозволяє отримати велике охоплення, високий СTR і порівняно низький CPM.
Банерна реклама

2.5х
сеансів проходить з мобільного щомісяця
mobile half screen, mobile catfish, mobile top banner, mobile content banner
більше часу на ресурсі проводять користувачі декстоп-версії
premium, top, catfish, content banner, branding
.png)
.png)
Mobile-формати
78%
трафіку складають мобільні девайси
9.4м
Страхування
1.4х
сеансів проходить з мобільного щомісяця
mobile half screen, mobile catfish, mobile top banner, mobile content banner
більше часу на ресурсі проводять користувачі декстоп-версії
premium, top, catfish, content banner, branding
.png)
.png)
Mobile-формати
69%
трафіку складають мобільні девайси
2.1м
Лідогенерація
.png)
ДЕПОЗИТНА ЛІДОГЕНЕРАЦІЯ
Ми допомагаємо клієнту обрати банк для вкладу серед безлічі пропозицій Депозитного каталогу і отримати додатковий бонус до 2% річних за допомогою програми «Бонус до депозиту».
16
банків-учасників за останні 3 роки
мільярди
депозитний портфель, які ми залучили в Україну
5.7+
28.4м
сума виплат, які ми зробили українцям за програмою
22.4k
отримали бонус на карту грошима, або у вигляді пального
Інстаграм
Що варто знати про промо на наших сторінках в інстаграмі:
-
Партнерські публікації обов'язково маркуємо спеціальними хештегами.
-
Можемо розмістити готовий креатив від Партнера публікації або підготувати та узгодити для публікації.
-
Допомагаємо з написанням тексту, аби точно достукатися до аудиторії.
-
Завжди можна запустити додаткове промо і отримати більше охоплення від нових читачів.
.jpg)
Ми на зв'язку
Завжди знаходимо найкращі фінансові рішення і допомагаємо їх отримувати українцям.
.png)
Надія Квітка
Ігор Коркішко
Керівниця медіабізнесу Treeum
Керівник відділу продажів Treeum
.jpg)
.png)
.png)
110.2k
Щотижнева розсилка
Головне за тиждень зі світу фінансів.
Чт-Пт, раз на тиждень.
6M
Cмс-комунікації
За роки роботи ми накопичили базу номерів тих, хто зацікавлений у кредитах та заощадженні.
Під запит.
9.1k
Головне за день
Головне за день зі світу фінансів. Виходить RU та UA мовами на різні аудиторії.
Пн-Пт, ввечері, підсумки дня.
92.6k
Валютна розсилка
Щопонеділка актуальні дані та експертна аналіти ку про події на валютному ринку.
.png)
45к+
підписників
4%
18-24 р.
10%
25-34 р.
16%
35-44 р.
18
45-54 р.
23%
55-64 р.
29%
65+ р.
.png)
50%
чоловіки
89%
з України
.png)
50%
жінки
Варіанти інтеграції у відео новин:
-
Анімований ролик без продакшена (pre-roll, mid-roll) до 10 секунд
-
реклама продукту/послуги ведучим (до 30 сек)
-
плашка спонсора у відео
Співпраця з Академією Мінфін
Академія Мінфін — це освітній проєкт сайту minfin.com.ua, що підвищує фінансову грамотність людей та допомагає розбиратися в інвестиційних інструментах. Навчання в Академії допомагає українцям навіть в умовах війни отримати практичні знання, як зберегти та примножити кошти. Студенти з 45 країн світу вже долучилися до навчальних курсів Академії.
1. Корпоративне навчання фінансам та інвестуванню
Для корпоративних клієнтів пропонуємо курс «Інвестиційний трамплін» за спеціальними тарифами.
Навіщо це бізнесу
Навчання фінансової грамотності стане сучасним прикладом корпоративної турботи про співробітників у ці складні часи, допоможе підвищити лояльність команди та сформувати репутацію надійного роботодавця.
Про курс
Інвестиційний трамплін — це базовий курс про інвестиції, де за 14 днів студенти навчаться управляти особистими фінансами, почнуть більше розуміти як працюють фінанси загалом.
Авторка курсу
Аліна Шух — COO Smart Family Office, Financial Planning & Wealth Management Professional, CFI, викладачка, лекторка та колумністка, чемпіонка та рекордсменка світу серед юніорів з легкої атлетики.
Тарифи
Залежно від кількості співробітників є кілька тарифів. Напишіть нам, і ми підберемо оптимальний варіант для вашого бізнесу.
2. Розсилки по базі студентів академії
Поширте інформацію про свою компанію та послуги серед розумної та активної аудиторії Академії Мінфін.
Формати
-
Публікація у закритому ком'юніті Академії
-
Розсилка у чат-боті Академії
-
Email-розсилка
Загальна база містить 13000+ користувачів
Варіанти тем для постів
-
Запрошення на івенти, вебінари тощо
-
Анонси акцій, розіграшів чи інших інтерактивів
-
Пости про нові продукти чи послуги
3. Вебінари про інвестиції та фінансову грамотність
Формат співпраці
Навчальний вебінар / Q&A сесія (1,5–2 години)
Що входить
1 .Підготовчий етап
-
Допомога у підготовці теми вебінару, ключових тез і презентації
-
Технічна підтримка: налаштування платформи для проведення вебінару
2. Проведення вебінару:
-
Виступ вашого спікера перед студентами Академії Мінфін
-
Можливість інтерактивного спілкування: Q&A сесія для залучення аудиторії
3. Просування:
-
Публікація у закритому ком'юніті Академії
-
Розсилка у чат-боті Академії
-
Email-розсилка
Термін реалізації: до 4 тижнів
Результат для вас
-
Максимальне охоплення цільової аудиторії за короткий термін
-
Пряма комунікація з активною фінансово-грамотною аудиторією
-
Можливість миттєво отримати зворотний зв'язок та залучити потенційних клієнтів
Приклад реалізації
Академія Мінфін організувала, запустила та провели вебінар на тему «Китай, ШІ, криптопроєкти, токени: чого очікувати від ринку криптовалюти?».
Вебінар зібрав 21 тисячу переглядів, що свідчить про актуальність теми й інтерес аудиторії до таких форматів.
8. Інтеграція у відео / відеоформати
Інтеграція у відео на youtube каналах (Мінфін та Finance.ua)
-
Партнер випуску: оголошення партнера рубрики з описом компанії/послуги/товару. Інтегруємо в наші постійні рубрики з Олексієм Козиревим (на Мінфіні «Прямо по курсу» та/або на Finance.ua «В курсі курсу») та «Скільки коштує» на Finance.ua
-
Зйомка відео на певній локації (pr місця зйомок), проведення розіграшу подарунків від Партнера відео, ведучий в одязі з лого партнера, прерол/мідрол тощо.